Emmona 2013.

Dissabte vaig prendre la sortida de l'Emmona. Després dels problemes al genoll que no m'havien deixat entrenar durant l'últim mes, la meva motivació no era pas molt alta. Però ja que hi era apuntat i que corria un bon amic meu vaig decidir presentar-m'hi.

Què com va anar? Doncs com m'imaginava. Al quilòmetre 15 vaig abandonar. No pas per mal al genoll, ni perquè ja no pogués més, senzillament m'avorria. La falta de ganes feia que no gaudís gens i una cursa tan llarga sense motivació... No es pot fer !!!

Així que un cop dutxat i esmorzat em vaig unir a l'equip d'assistència del Pep i vaig poder gaudir, gràcies a ell, de l'èxit d'acabar l'Emmona. Felicitats !!!

Sant Joan de les Abadesses, 15 de juny de 2013.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Gràcies a tu, pels consells, suport i motivació abans i durant l'Emmona, demostrant l'alta qualitat que tens com a atleta i encara millor com a persona.

Pep