Triatló Olímpic de Tossa de Mar.

Dissabte 19 vaig córrer el Triatló Olímpic de Tossa de Mar. Des de finals de juny no n'havia fet cap. La veritat és que aquest tampoc no l'havia preparat gaire bé. Però què hi farem! m'havien parlat molt bé d'aquesta cursa i tenia ganes de fer-la.


La sortida va ser a les tres de la tarda. Hi havia una mica de mar de fons però no era pas un mal dia per nedar. El problema és que en tres mesos tan sols he nedat tres dies. I si a això hi sumem que la natació és més que el meu punt feble...


El tram de ciclisme és espectacular !!! 43 quilòmetres amb dues bones pujades i un descens final cap a Tossa que fa perdre l'alè.


La cursa a peu xino-xano i anar fent. Sense cap mena de pressió i a passar els quilòmetres.

Reflexions:

-si el teu fort no és la natació i no nedes assíduament costa fer 1500 metres al mar.
-la gent està molt forta en bici !!!
-si fa tres mesos que no corres 10 kms fer-ho el dia de la cursa, després de nedar i de la bici, és per agafar-s'ho amb tranquil·litat.

Conclusió:

Vaig anar a Tossa a passar-ho bé i no a patir i és el que vaig fer, Tenia ganes de córrer i de gaudir de la cursa sense cap mena de pressió i sense pensar en el crono.

No hay comentarios: