A qui se li acut?

A que se li acut anar als Rasos de Peguera en bici després de la "maxacada" de muntanya de dissabte?  Doncs a nosaltres.

Dissabte ja vaig acabar tocat de la "passejada" per la Serra d'Ensija, però falta que algú digui que diumenge fan a Manresa una mega-trobada de ciclistes del Bages per anar a pujar els Rasos de Peguera, que em falta temps per ser a les 8 puntual a la sortida.

Prop de 100 ciclistes vam arribar més o menys junts a Berga. A partir d'allà "campi qui pugui", "l'últim paga el beure", "qui no corre vola"... I n'hi havia algun que si semblava que volés !!!

Després d'una apretadeta a Cal Rosal, el meu minut de glòria, les cames em van dir prou. No em feien mal però no hi tenia força. Feines vaig tenir a arribar a d'alt! Sort que sempre trobes algun bon company.

El retorn a Manresa tampoc va ser una passejada. Però bé, suposo que això ja ens agrada.

A qui se li acut?

Demaneu-li al també agosarat Pep.

140 quilòmetres +2000 desnivell.
Manresa, 22 de maig de 2011.

No hay comentarios: