Passejada diumenge.

Queralbs - Torreneules 2711 - Puig de la Fontnegra 2722 - Rocs Blancs 2765 - Noucreus 2801 - Noufonts 2861 - Pic d'Eina 2786 - Finestrelles 2829 - Núria - Queralbs.

"Passejada diumenge" és com nosaltres anomenem anar a cansar-nos com rucs tot "passejant" per la muntanya.

Aquest diumenge va tocar anar a donar un tomb per la zona de Núria. Sortim de l'estació de Queralbs i agafem direcció a Coma de Vaca.

Poc després de passar Daió deixem el camí principal i ens enfilem per un corriol cap a l'esquerre. Anem pujant per camí força dret fins a creuar el canal d'aigua.

A partir d'aquí el camí pràcticament desapareix i per prats drets i verds, i després de creuar el Camí dels Enginyers, trobem el corriol que ve de Núria i va al Torreneules. Fem cim.

Tornem al coll i pugem al Pic de la Fontnegra. Carenegem tot seguint l'itinerari de l'Olla de Núria.

Passem pel Rocs Blancs, Noucreus, Noufonts...

...i seguim cap el Pic d'Eina tot acabant al Finestrelles.

Des del coll de Finestrelles baixem a Núria i tot seguit pel camí del cremallera retornem a Queralbs.

32 quilòmetres +2500 desnivell.
Núria, 19 de juny de 2011.