Cresta de la Font Blanca.

Tot pujant per la carretera que du a l'estació d'Ordino-Arcalís ja veiem que el dia no pinta molt bé. Deixem el cotxe al revol que hi ha just abans de creuar el riu Tristaina.

Ens calcem els esquís i, tot passant vora les Cabanes de Castellar ens endinsem al bosc del  mateix nom.

Anem guanyant alçada per la Coma de Varilles mentre el dia es va tapant cada vegada més.

Quan ens adonem que els cims estan coberts de boira decidim no pujar al Pic de la Font Blanca. Variem lleugerament la nostra ruta i ens dirigim cap a la Portella de Rialb.

Un cop a la collada carreguem els esquís a la motxilla i enfilem la cresta que ens queda a la nostra dreta.

Un primer tram de neu dóna pas a petites grimpades de bon fer.

Alternem passos aeris amb trams suaus tot alternant roca i neu. Res difícil però si s'ha d'estar alerta.

Finalment s'acaben les dificultats i arribem a una collada on uns lloms de neu ens durien al cim.

Com que està tot ben tapat i ja hem gaudit prou ens calcem els esquís i tirem avall.

Baixem al fons de la vall i allà seguim el recorregut del Riu comís Vell fins arribar novament al cotxe.

7 quilòmetres +875 desnivell.
Andorra, 23 de març de 2013.